Spring naar hoofd-inhoud

Beste Oldtimer liefhebber,

Graag nodigen wij u uit voor het 32ste Oldtimer Festival Axel op Hemelvaartsdag
10 Mei 2018.

We blijven aan het Szydlowskiplein en de parking van Albert Heijn net als vorig jaar. In 2017 was voor de 1ste keer op de nieuwe locatie nog niet alles perfect maar we hebben er ook van geleerd. We hebben veel leuke reacties en tips gekregen waar we uiteraard weer mee aan de slag gegaan zijn. Moest u nog tips hebben mag u ze altijd mailen naar inschijven@stichting-ota.nl

Vanaf 8.00 uur ’s ochtends is het terrein geopend en kunt u vrijblijvend vertrekken voor de puzzelrit door het Zeeuwse en Vlaamse landschap. (ten laatste vertrekken om 11.00uur). Het terrein is bereikbaar via de entree aan de Buitenweg - Nassaustraat.

’s Middags is er traditioneel het concours d’elegance, dit gaan we anders doen dan in het verleden, meer info volgt hierover bij uw inschrijfnummer.

Het wordt altijd zeer op prijs gesteld wanneer u als deelnemer kleding draagt uit de tijd dat uw voertuig als dagelijks vervoersmiddel gebruikt werd. De jury zal hier ook zeker naar kijken en laten meewegen.

Het inschrijfgeld bedraagt 15 euro. Hiervoor krijgt u een ralleyschild, de uitgewerkte routebeschrijving, enkele consumptiebonnen, een leuk aandenken en maakt u kans op 1 van onze bekers of de hoofdprijs, een bedrag van € 200,- !
Als u gegarandeerd wilt zijn van deelname, is het verplicht om op voorhand in te schrijven.

We maken u erop attent dat uw voertuig van modeljaar 1975 of ouder moet zijn. Voertuigen puur voor handelsdoeleinden worden niet toegelaten op het terrein.

Er is uiteraard meer te doen dan alleen de auto’s: er is een grote curiosamarkt van 9.00u tot 17.00u. De winkels en musea zijn geopend vanaf 12.00u.

Er zijn doorlopend looporkesten, verschillende kinderattracties, een clown (Markt) en op het podium zijn er optredens van een band.

Kortom: traditiegetrouw een hele dag voor ieder wat wils!

Om 17.00 uur is de prijsuitreiking en deze zal plaatsvinden op het podium naast het Stadhuis en aansluitend zal het aandenken uitgereikt worden.

Om organisatorische redenen dient uw betaling uiterlijk op 30 April op onze rekening bijgeschreven te zijn.

Nadat u uw inschrijfgeld heeft voldaan krijgt u van ons uw deelnemersnummer toegestuurd. Dit jaar zullen we ook alle informatie over onze locatie meesturen zodat u precies weet waar u moet zijn, hoe u dit het snelste kunt bereiken en wat er zoal veranderd is.

LET OP:  het deelnemersnummer kunt u verwachten vanaf 1 Mei en dus niet eerder!
Met dit deelnemersnummer kunt u zich melden aan de kassa waar uw deelnemerspakket klaar ligt. Gelieve uw naam en adres gegevens te controleren bij het inschrijven!

Het is dus nog steeds mogelijk om op de dag zelf in te schrijven, maar het aantal plaatsen is beperkt tot 200, dus wie niet vooraf betaald heeft is niet ingeschreven en dus niet gegarandeerd van deelname.

Wij behouden ons het recht om auto’s die niet ‘oldtimer waardig’ zijn ( bijv. niet aan modeljaar / eisen voldoen) te weigeren van het festivalterrein en dit zonder restitutie van het inschrijfgeld.

We hopen u middels dit schrijven wat duidelijkheid gegeven te hebben over de nieuwe opzet. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd mailen naar onderstaand adres.

Graag tot 10 Mei

Met vriendelijke groet, namens Stichting Oldtimer Axel

Thomas Vervaet (inschijvingen auto’s)

inschrijven@stichting-ota.nl