Informatie markt

De kramenmarkt welke tijdens het Oldtimer Festival Axel georganiseerd wordt, onderscheid zich ieder jaar weer vanwege zijn grote diversiteit.

Vanwege de opkomst van de vele bezoekers, welke een kijkje komen nemen op Hemelvaartsdag naar de vele oldtimers, het grote aanbod op deze dag van diverse activiteiten in en rondom het centrum van Axel en andere georganiseerde evenementen in de omgeving staat deze kramenmarkt zeer goed bekend als een van de drukst bezochte kramenmarkten in de regio.

Indien uw interesse hierdoor gewekt is om deel te nemen aan de kramenmarkt kunt u zich inschrijven via deze website. Aan de linkerzijde van de pagina kunt de keuze maken om in te schrijven voor de kramenmarkt. De inschrijvingen voor de kramenmarkt tijdens de 31e editie van het Oldtimer Festival in 2017 is open. Let erop dat u tijdens het inschrijven alle velden invult en akkoord gaat met het marktreglement.

Mocht u extra informatie willen over de kramenmarkt dan gelieve een mail te sturen naar markt@stichting-ota.nl.

Hopelijk tot ziens op de kramenmarkt tijdens het 31e Oldtimer Festival te Axel (OTA)!

Markt coördinatie OTA